Yummy! – TRIPLETS plus ONE
Uncategorized

Yummy!

July 28, 2009

Buah Cempedak di luar pagar,
Ambil galah
Auntie Jua tolong jolokkan….

Ha, ni lah die muka budak2 menikmati buah cempedak auntie Jua kasi =)

Nikmat sgt makan smpai tekenyit2 mata anak teruna saya. Pagi tadi Auntie Jua anta buah cempedak..so tadi kami makan lah cempedak goreng. Sodap!

DSC_2036

 

DSC_2043-1

 

Terima Kasih Auntie Jua

(sila baca dgn nada umpama anak2 saya berdiri tegak dlm kelas dada ke depan smbil berkata “terima kasih cikgu”)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  1. sedap eh? i jugak telan ayaq liuq. takpe-takpe, yang penting semua kenyang sampai kenyit mata. eh eh, mana gambar u dan seisi keluarga menjamu cempedak yg i jolokkan itew? mana? ingat kata tagline ini:

    “sedap sehingga mengenyit mata”

    [Reply]

    mOmmyofTRIPLETSplusONE Reply:

    gmbar i tak kenyit mate tu takleh upload kt sini…hihi

    psst, dh anta Faris skool ker? so u ape bikin? ronggeng? 😉

    [Reply]

  2. diorang ok ke makan cempedak? i takut nak kasi eesya makan sbb takut kembung perut..hehe..aku adalah mak yg sangat bimbang..sbb aku makan pastu perut masuk angin, jadi takut anaknya mempunyai simpton yg sama..sian saper jadi anak aku..

    [Reply]

    mOmmyofTRIPLETSplusONE Reply:

    oh i tak lar kasi byk..makan 2,3 biji jer. setakat amiq name tuk merasa buah cempedak yg Auntie Jua jolokkan =)

    [Reply]

  3. kalau kecik2 mendada..tak jadi isu

    tapi kalau skang ni..mendada…wah boleh kuar sokabar kosmo nnt..hahah

    [Reply]

    mOmmyofTRIPLETSplusONE Reply:

    hahaha…camtu sape nk glamer kuar sokabar, silalah berdiri tegak dgn mendada..hihi

    [Reply]

  4. comel jek kiddos makan cempedak sampai si hensem terkenyit mata sebelah…

    [Reply]

    mOmmyofTRIPLETSplusONE Reply:

    tu lar smpai Jua kasi tag line yer “sedap sehingga mengenyit mata” haha

    [Reply]

  5. hari ni i kemas rumah. esok free. kenapa? kenapa?u boleh ronggeng ke?

    [Reply]

    mOmmyofTRIPLETSplusONE Reply:

    saje je tanye…sbb tau u siang hari jadi anak dara skrang ni, hihi

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published.